Over ons

  • Vaste tarieven
  • Persoonlijk contact
  • Boekhouding op maat
  • Afspraak = Afspraak

Abaplus helpt u verder

Bij Abaplus bent u verzekerd van één vast aanspreekpunt voor al uw administratieve en fiscale vragen.

U kunt bij ons rekenen op een no-nonsens mentaliteit, pro-actief meedenken en actueel inzicht in uw financiële situatie.

Wij werken met eerlijke en transparante tarieven die altijd vooraf met u worden afgesproken. Onze administratiepakketten zijn ook altijd op maat, zodat u alleen betaald voor dienstverlening die u nodig hebt. Deze aanpak zal u vrijwel altijd een forse besparing opleveren.

Met onze maatwerk oplossingen voor administratie online kunnen wij uw boekhouding snel en efficient voor u verwerken en kijken we hiernaast altijd naar alle fiscale mogelijkheden en hoe we die optimaal voor u kunnen benutten.

Bent u ook liever bezig met uw onderneming en passie dan met uw administratie? Wilt u uw boekhouding deels of volledig uitbesteden of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan contact op met Abaplus voor meer informatie!

Ons werkgebied

Wij verzorgen de administratie voor bedrijven in onder andere regio Markelo, Lochem, Bathmen, Borculo, Delden, Enter, Holten, Laren (GLD) en Rijssen.